Przejdź do głównej zawartości

Doceniając van Leeuwenhoeka: Handlarz tkanin, który odkrył mikroby

 Wyobraź sobie, że próbujesz poradzić sobie z pandemią taką jak COVID-19 w świecie, w którym życie mikroskopowe było nieznane. Przed XVII wiekiem ludzie byli ograniczeni tym, co mogli zobaczyć na własne oczy. Jednak pewien holenderski handlarz suknem zmienił wszystko.

ZN1

Relax

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Cele GPW na 2022 r.: nowe projekty, inicjatywy technologiczne i wzmocnienie pozycji w Europie Środkowo-Wschodniej i na Zakaukaziu

  Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) zamyka bieżący rok 48 debiutami i oczekuje, że w 2022 r. będzie jeszcze więcej debiutujących spółek - w tym zagranicznych - dla których warszawski parkiet jest coraz bardziej atrakcyjny. Dzięki nowatorskim inicjatywom w obszarze technologii i aktywności w działaniach międzynarodowych, GPW wyraźnie wybija się na tle innych giełd regionu.

Najwięksi gracze wyznaczają kierunek i tempo transformacji cyfrowej obszaru B2B w branży kosmetycznej

  · 35% firm z branży kosmetycznej działających przede wszystkim w segmencie B2B uważa, że udział sprzedaży online w przychodach branży zamyka się w 10%. 1/4 z nich szacuje go na ponad 25%. · Ocena poziomu cyfryzacji obrotów w całej branży jest bardziej optymistyczna niż udział online w ich własnej działalności. 35% z nich ocenia swój udział e-commerce w przychodach na powyżej 10%, a w przypadku aż 37% z nich stanowi on do 5% obrotów. · E-commerce B2B jako podstawowa działalność ma jeszcze małe znaczenie, a jeśli już występuje, to przede wszystkim wśród podmiotów handlowych, głównie hurtowych. Dynamikę i zakres zmian e-commerce B2B wyznaczają najwięksi gracze, czyli duże sieci detaliczne, najwięksi producenci kosmetyków i dostawcy materiałów do ich produkcji. · Udział sprzedaży online w przychodach branży kosmetycznej jest niższy niż na całym rynku B2B, jednak szybko rośnie. Ponad połowa badanych firm kosmetycznych jest zdania, że dynamika obrotów online w 2020 roku wyniosła powyżej 15